لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری الگری ! هدف من قهرمانی در اروپا نیست

کنفرانس خبری الگری ! هدف من قهرمانی در اروپا نیست

یک بار دیگر دو تیم فوتبال بارسا اسپانیا و یوونتوس ایتالیا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به همدیگر رسیدند و این بار در مرحله ی گروهی به مصاف هم خواهند رفت.

 

ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس در کنفرانس خبری این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

او در ابتدا گفت:

 

ما 3 سال فوق العاده را سپری کرده ایم و دو بار به فینال این بازی رسیده ایم.

 

او افزود:

 

البته ما در هیچ کدام از این جام ها موفق نبودیم ولی به هر حال برای خودش نوعی موفقیت به حساب می آید زیرا همه نمی توانند در این فینال بازی کنند.

 

سرمربی تیم یوونتوس در بخش بعدی گفت:

 

لیگ قهرمانان اروپا نمی تواند یک هدف باشد، بلکه یک رویاست و برای رسیدن به این رویا، شما باید سال ها به سختی کار کنید و از لحاظ روانی نیز در بهترین شرایط باشید.

 

الگری در ادامه افزود:

 

ما قصد داریم تا در میان 8 تیم برتر اروپا باشیم و برای این کار نیاز به بازیکنان با کیفیت دارید، و باشگاه در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

 

آیا شما از سال قبل قوی تر شده اید؟

 

در اینجا بازیکنان متعددی وارد شده اند اما این موضوع همیشه بوده است. بین فینال اول و دوم، تنها 4 بازیکن در تیم باقی مانده بودند.

 

الگری به دیبالا نیز اشاره کرد و گفت :

 

او از زمانی که به یوونتوس آمده رشد چشم گیری داشته و پیشرفت او ستودنی است اما او در ابتدای راه قرار دارد و هنوز می تواند به بزرگ تر شدن ادامه دهد.

 

سرمربی به بوفون هم پرداخت و گفت :

 

بعد از گذشت 20 سال او هنوز هم بهترین سنگربان جهان می باشد. او یک پسر فوق العاده و مثال زدنی می باشد. او در آستانه ی 40 سالگی قرار دارد ولی به عنوان بهترین دروازه بان اروپا انتخاب می شود. 

 

راز موفقیت بوفون :

 

به نظر من شور و اشتیاق باعث این مهم شده است، همانند یک بچه 

 

گروه لیگ قهرمانان اروپا :

 

به غیر از بارسا، تیم های بسیار با تجربه ای در گروه ما قرار دارند و در مجموع در گروه متعادلی قرار گرفته ایم و در این گروه نمی توان به راحتی کسب امتیاز کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: